poniedziałek, 14 listopada 2011

....

Hello! Jutrzejszy dzień zapowiada się dość nieciekawie.
Po pierwsze, mam 7 lekcji, może to nie jest dużo, ale zanim wrócę do domu to jest koło 15, a już się przyzwyczaiłam  kończyć lekcje o 13.15. Taka odmiana, bo rok temu do domu wracałam o 16 ;o
Po drugie, mam 3 przedmioty ścisłe i żeby tego było mało to jeden po drugim tzn.matma, fizyka, chemia. Totalne przegięcie, chyba jakiś kretyn ten plan układał!
Po trzecie, będę musiała się trochę pouczyć. Wszystkie te ścisłe zrozumieć, co u mnie, tak nie bardzo. W czwartek mam słówka z niemieckiego i jest ich około 30, więc lepiej już trochę umieć, żeby w środę mieć mniej lekcji . Nie jest to przeze mnie lubiany język i ciężko mi się go uczy, więc tym bardziej.
Dla Was niemiecki, też jest taki trudny? 


Mam do Was pytania:
Czy macie jakieś zastrzeżenia  do moich notek itp. jeżeli tak to co powinnam zmienić? Bym chciała, żebyście wyrazili się szczerze.
O czym byście chcieli przeczytać na moim blogu?

4 komentarze:

  1. niemiecki to zuo! ;<
    pisz o tym co chcesz i co jest dla cb ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. ja tam lubię niemiecki^^ ale wszystko się może zmienić, bo uczę się go dopiero 3 miesiąc i na razie wszystko jest łatwe.;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię Niemieckiego ;)

    Zapraszam♥- http://life-liwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw miły komentarz ;*