czwartek, 24 listopada 2011

Nuda

Hej!
Dzień jak co dzień. Pojechałam do szkoły, spotkałam się z koleżankami, pośmiałam się, wróciłam do domu, zjadłam, chwilę byłam na spacerze, odrobiłam lekcje, oglądałam tv, teraz piszę notkę. Ogólnie nuuuda. Czasami chciałabym, aby w moim życiu się zdarzyło coś  innego, zwariowanego, przeżyć jakąś przygodę, którą zapamiętam na zawsze. Nie mówię, że moje życie, jest jakieś strasznie nudne, bo wiadomo zdarzają się różne ciekawe chwile, jednak mam na myśli coś wyjątkowego.

Dokańczam dodawanie komentarzy na waszych blogach i idę spać.


Dobranoc!

3 komentarze:

  1. też bym chciała . takie cos jak w filmach na przykład . xd

    OdpowiedzUsuń
  2. taak, skrycie wydaje mi się że każdy marzy o czymś wyjątkowym, ale biorąc pod uwagę życie gdyby spotykało nas coś takiego jak w niektórych filmach to nie koniecznie musiało by to być przyjemne mimo że stanowiłoby przygodę życia

    ale co tam marzmy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przecież większość filmów kończy się dobrze ! : )

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw miły komentarz ;*