sobota, 12 listopada 2011

,.,.,.,.,.

Hei! Będzie to krótka notka, taka podsumowująca dzień, bo już trochę śpiąca jestem, a chcę jeszcze film dokończyć.
A więc tak, kokardkę zrobiłam i wyszła nie tak źle jak myślałam. Jutro dam zdjęcia to sami ocenicie. Zabawy z tym było, ale ogólnie to fajnie się je robi, pomimo tego, że moja bluzka już się do niczego nie nadaje... ;/
Oglądam film "Nie wierzcie bliźniaczkom", szczerze mówiąc to ja go uwielbiam , oglądałam już go jak byłam młodsza i nadal mi się podoba, jest taki pozytywny ^^

Branoc^^!    

4 komentarze:

  1. Mi ten film się chyba nie znudzi :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam filmu :-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i wtedy jest najlepiej ;D (pokój)
    a film nawet fajny ;*

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw miły komentarz ;*